Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Για μια "Πόλη Φως" με Δήμαρχο την Αγγελική Συνοδινού!

Ζητώ τον σταυρό από όσους πολίτες του νέου Δήμου Κηφισιάς επιθυμούν να δώσουν την ευκαιρία σε νέες ιδέες και άφθαρτους ανθρώπους.

Παρακαλώ να διαβάσετε το κατωτέρω  Βιογραφικό μου Σημείωμα για να με γνωρίσετε και να ενημερωθείτε   για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία και την διεθνούς εμβέλειας εμπειρία μου σαν Διοικητικός Σύμβουλος. 

Πρόθεσή μου είναι να αντιμετωπίσω με όλες μου τις δυνάμεις την «μεγάλη πρόκληση» της χρηστής διαχείρισης του νέου Καλλικράτειου Δήμου Κηφισιάς.

Σας ζητώ να μου δώσετε την ευκαιρία να δουλέψω με διαφάνεια, υπευθυνότητα και καινοτομία!

Δημήτριος Αγγελίδης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Κηφισιάς, Νέας Ερυθραίας, Εκάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου